Direktlänk till inlägg 8 september 2011

Jag blir inte klok...

Av Fanny Tjärnlund - 8 september 2011 00:20

...på mig själv. Är så trött nu på att allting går upp och ner inom mig. Tillvaron är densamma men inte hur jag hanterar den. Och en viss person hemsöker mina drömmar och jag kan inte låta bli att både tycka om det och hata det på samma gång.


Konstigt hur man kan få återfall på allt här i livet, alla slags beroenden. Inte bara droger eller alkohol, människor också. Jag har iallafall bestämt mig för att aldrig låta någon ta över mig och mitt liv igen.


Sjukt fin låt får avsluta detta inlägg, känns som den passar in i dagens tema. (Y)




Maybe I'm addicted

I'm out of control

You're the drug that keeps me from dying


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny Tjärnlund - 11 oktober 2011 00:34

Det hjälper inte att vara arg på sig själv, det vet jag. MEn ibland blir jag så jävla förbannad att jag inte vet vad jag ska ta vägen. Inombords skäller jag ut efter noter, förolämpningarna haglar och har inget stopp. Men ändå orkar jag inte förändra...

Presentation

This is what I believe in,
just like my own religion
This is the world seen through my eyes
And the moments passing me by

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards